Bayanlar Merhabalar ben 4 ay önce spinal sezaryen doğum yaptım ilk haftalarda ödem olup geçti ama birkaç gündür bacaklarımın özellikle arka kısımları diz arkası felaket ağrıyor kızlar doktora gidicem ama bu lipödem hastalığımı yoksa spinal sezaryan olanlar bunu yaşıyormu çözümü nedir kızlar fikir verin bana ne yapayım şuan bacaklarım böyle 