Gulcan0643 bir iki kişi yaşadı diye herkes aynısını yaşayamaz 😂 hani baba veriyor ya bize o geni. Yani kadının peş peşe hamile kalmasıyla gram alakası yok. Bu şey gibi oluyor, yumurtlamadan önce kız yumurtlamadan sonra erkek der gibi. Cinsiyet ne olursa olsun sağlıklı olsun. Böyle kendini cinsiyet uzmanı sanan insanların çok cahil olduğunu düşünüyorum. Sola yat kızın olsun 😂 şans eseri olursa da vay halimize.