arasymom Kızlar bu sabah unutup kaşlarıma Çam tereben’in yağı sürdüm sonradan aklıma geldi hemen sildim ama Bebek’te bir leke oluşur mu araştırdım ama bir şey göremedim lütfen bilen söylesin çok pişmanım ya
Esma006 arasymom kirpik ve kaşım döküldüğü için badem yağı bir kaç yağ daha karıştırdım ama sanmıyorum ya birşey olacağını
arasymom mcansu ya öyle diyorlar ya yağlı bir şey yediğinizde sürmeyin falan bilmiyorum bi an aklıma geldi
mcansu arasymom hayır tabi ki tamamen hurafe olan şeyler derinize değer şey derinin yedi kat altında rahmin kesenin içindeki bebekte nasıl leke yapsın 😁 stres olmayın hiç