mervesaridag bizde oğlumuz 2.5 yaşındayken korunmayı bırakmıştık. Dediğiniz gibi ilk gebeliğim de düşünmeyle hamile kalmam bir olmuştu , Buda kolay olacak sanmıştım ama öyle olmadı 🤦🏻♀️ aralıkta korunmayı bıraktık Nisan da kimyasal gebelik atlattım, iki ay değil olduktan sonra hamile olduğumu öğrendim temmuzda 🫶🏻 şuan doğum için gün sayıyoruz.. hemen olmayınca moralinizi bozmayın sakın ben her ay oturup ağlıyordum olmadı diye ama nasipte varsa o sizi buluyor 🌸 kimyasal gebelikten sonra doktorun soğan kürü tavsiye etmişti ondan sonra hemen hamile kaldığımı düşünüyorum 🙃