Bahar77777 Kızlar adet ağrısı gibi ağrım var çok şiddetli değil ama hisedilir bi ağrı normalmi sizdede oluyormu bide artık gece uyurken sağa sola döndüğümde kasıklarım ağrıyo
hamcokelek33 26+0ıö ben de. Bende de ara ara batmalar oluyor ama yatarken olmuyor sadece ayaktayken. Bebek büyüdüğü için oluyordur dediler. Adet sancısı gibi oluyorsa başka nedenle olabilir mi acaba
Bahar77777 hamcokelek33 normalde ben gebe olmasaydım ayın 10 unda regl olurdum acaba o yüzdenmi bu adet ağrısı gibi ağrı
hamcokelek33 Bahar77777 bilemiyorum ki… doktorunuzla iletişime geçebiliyor musunuz? Ona da bir danışın isterseniz