User658383839 Kızlar şimdi yıkiyacaktim ama takılı kaldım beyazları yikicam ilk ama hangi ayar da hangi programda yıkasam şaşırdım kaldım 🙏🏼
beysenyil User658383839 bir saat 40-60 derece programda yıkayabilirsin, maksat dışarının kiri gitsin diye 🌸 lekeli değiller zaten 🙃
User658383839 Hassas ta yıkayın diyorlar ama o program yok bende narin ve pamuklu var onlar da 1 saat sürüyor
beysenyil User658383839 ben 60 da yıkadım hepsini, pamuklu ise hepsi çekme falan olmaz mikropları kırılsın
mcansu User658383839 60 fazla canım zaten şu an kiri bişi yok tozu gitsin maksat 30 derece yeterli olur hızlı programa bile atabilirsin
User658383839 mcansu petronix Edafmo Gokturkmom_ mamacita5 keyfimin-kahyasi-misin Teşekkür ederim kızlar ☺️🙏🏼 Yıkadım artık kurtuldum 😅
keyfimin-kahyasi-misin User658383839 Hepsini bir yıkadım düşük programda . Sadece peluş gibi kılı tüylü şeyler varsa ayırdım onlar renk saliyod
Devran Benim bildiğim ilk yıkama tozu gitsin diye yapıldığı için bende 15 dk program vardı yıkayıp askıda kurutup bide buhar vererek ütü yapmıştım kurutma makinasına atmamıştım