Eri Ben normalde çalışıyordum hanı ameliyat olduğumda tüpler kapalı denmişti tüp Bebek tedavisine başlayacaktim o ay kendiliğinden olmuştu işte boş gebelik oldu kürtaj oldum ama ben olacağına hiç umudum yokken oldu şimdi umudum olmuştu bu defa da rahimin bu kadar dar küçük olması iyice üzdü kafam karıştı bilmiyorum ne yapacağımı nasıl bir yol izleyeceğimi artık hiçbir şey bilmiyorum 😔😔 bildiğim yorgun çaresiz olduğum