14 şubatta sezaryan olmak istiyorum 39+4 e denk geliyor. Herhangi bir şikayetim yok. Bebekte bende gayet sağlıklı ilerliyoruz. Doktorum ısrarla kendi istediği tarihte beni sezaryana almak istiyor. Beklemenin bir anlamı olmadığını ısrarla kabul ettirmeye çalışıyor