Hamilelik öncesi yapılan testlerde 3.71 çıktı. Kadı doğum doktoru da bir dahiliyeye görün, buz 2.50 olsun isteriz dedi. Dahiliye de bizce herhangi bir sıkıntı yok, hamile kalabilirsin dedi. 1 aylık hamileyim. Bugün verdiğim kanlarda TSH 4.60 çıkmış. Aşırı moralim bozuldu. Bu konuda bilgisi olan var mı? İlaç mı başlanıyor