mucizemgelsin61 Kızlar belime ağrı girdi karnım biraz ağrıyor 39+2 evdede yanlızım şuan bilemedim napıcağımu
Ahsen-01 mucizemgelsin61 nişanını Z geldiyse doğum sancısı olabilir sıklığını takip edin duşa girin. Benimdevsavah hafif vardı belimde geçti sonra
mucizemgelsin61 Ahsen-01 Evet aynen geçmişti şimdi yine başladı ayy çok korkuyorum ve heyecanlıyım acaba bugün doğururmuyum yoksa bu durum bikaç gün devam edermi
Ahsen-01 mucizemgelsin61 yaaaa maşallah rabbim analı babali büyütmeyi nasip etsin anlatsana canım nasıl ilerledi neler yaşadın
Ahsen-01 mucizemgelsin61 nisaniniz nasıl geldi kendiliğinden mi çatı muanesi sonrası felan mi 39+4 hala tik yok bende sancıları nasıl ayırt ettiniz 😊