Ssa
Ihmal etmeden karaciger enzimlerinizi ölçürürün gebelik kolestazi olabilir benimde ayni sekilde kasintim fazlaydı ozellikle el ayak karaciger enzimlerim yukselmis ilac kullanıyorum 37. Haftada sezeryanla alinacak bebegim 37. Haftadan sonra tehlikeli oluyormus umarim sizin oyle bir sorununuz yoktur ama ihmal etmeyin 🙋♀️