Maralllmm 17 haftalık olduk bugün bizimle aynı olanlar herhangi bir şikayetiniz varmı hareketler basladimj
Berrakk39999 Maralllmm bulantım azaldı şükür bel ağrım başladı çok çok küçük bişeyler hissediyorum ama hareket mi emin değilim:)
Nilayy95 Maralllmm 17+4 üm mide bulantım çok fazla, gaz sancım kıvrandırıyor bide üstüne migrenim çok arttı bu aralar. Hayattan keyif almıyorum bunlar yaşandıkça. Yine şükür bebeğim iyi olsun 🙏🏻 benim ikinci gebelik olduğu için ben net hissediyorum hareketlerini ve tekmesini. Dün tetenoz aşımı oldum.
Edasusari Maralllmm 17+2 deyim ama hareket hissetmiyorum daha. İlk gebelik ondan herhalde. Yemeklerden sonra eğer fazla kaçırdıysam aşırı şişlik sertlik ve bulantım oluyor. Ancak soda içerek düzeliyorum bir saate. Doktor 4 lü tarama zamanın gelmiş dedi ama ikili temiz çıktığı için yaptırmıcam. Demir, magnezyum, balık yağı ve d vitamini kullanıyorum.
sehnazz000 Maralllmm düşük tansiyon,baş ağrısı,mide bulantısı,koku hassasiyeti,diş ağrısı,kasık ağrısı ve şişliği şimdilik bu kadar 🙄bide bi lokma yesem bile patlayacak gibi hissetme karnımın gerilmesi 2.çocuğum ama hala hareket yok 🤷♀️
49411995 Aydnkynk Allahım nedir bu ya dişim çürümüş içi komple gitmiş meğersem şimdi de aşırı ağrı var ve ikşncisi çürümeye başlamış çok Hızlı bi şekilde çürümeye başladı anlam vermedim ikinci hamilelik birincide böyle değildi
Merymmm11 17+3 üm. Mide bulantım hala devam ediyor, diş ağrım var, hareket daha hissetmedim henüz. Allah nasip ederse kızımız olcak 🩷🫶🏻
Beyzaylmaz Tansiyon düşüklüğü 1 hafta süren baş zonklaması ara sıra kasıkta batma oldu hareket daha yok 😶
As38- Hareketleri 16da hissettim vuruyor artık diyorum oğluşum şimdiden böyleysen doğunca ne yapacağım ben 😂 çok şükür belirtilerimin bitti çoğu bel ve sırt ağrısı başladı eğzersiz yapıyorum yürümeye çalışıyorum hava şartları imkan verdikçe ne yersem yiyim çabuk şişiyorum nefes alamıyorum porsiyonları azalttığım halde
Sevgilimmmmmmm Hareket için erken biraz canım. İlk oldu mu geç hissedilir diyorlar. Ben 18 haftalıkken kalp atışı gibi hissettim. Şimdi 22 haftalığım içerde savaş oluyor bazen 🤣
As38- Sevgilimmmmmmm ikinci trimester hareketlerini yapıyorum çok fazla zorlayıcı şeyler yok canım bel sırt ağrısı çok fena sabaha karşı bide soğuk hava kar yağıyor buralara biraz iyi geliyor ilk gebeliğim ama 16 da fark ettim pıt pıt sesler şimdi 18 e az kaldı vuruyor hareket ediyor bariz belli oluyor 🤷♀️
pskdanisman1anne Dünden beri kasıklarımda ara ara ağrılar oluyor. Öğretmenim işe başladım yorgunlukla mı alakalı enfeksiyon mu var bilemiyorum. Tatlıdan midem bulanıyordu yavaş yavaş iştahım açıldı ama tatlı bir şey yediğimde dişlerim sızlıyor 😬 bazen kalp atışı gibi hareket hissediyorum bebiş galiba 😇
YaseminNurcanSu 16+5 haftalik olduk hareketlerini hissediyorum artik ara ara mide yanmasi vee doymama hissi var ne yersem yiyeyim doymuyorum 😅😅 asiri uyku modum mevcut ve halsizlik söz konusu sukur onun disinda sorun yok 😊😊
tugcebaby1 16+2olduk bizde baş ağrısı çok zorluyor iştah açıldı gibi ama hala çok yiyemiyorum ve sürekli vesvese alıyorum 15haftalıkkrn gittim doktora ama şimdide gitmek için can atıyorum randevum 18inde🥲
Maralllmm sehnazz000 bende de bugün oldu kasik ağrısı normalde yoktu rahimde de. Batma gibi tuaf şeyler oluyor anladım noldugunu
Aydnkynk 49411995 ilkinde yeterince döküldü ikinci de devam ediyo doğurana kadar ağzımda diş kalmayacak