Yonca59 Haftada detaylı usg gırıcem resımleriniz varsa atabılırmısınız nasıl göründüğünü çok merak ediyorum
bulutsm Yonca59 henüz 16. Haftadayım bende randevu aldım 1 ay sonra gireceğim detaylı usgye bende merak ediyorum bebişim gösterecek mi kendini diye 💗
staRmama Yonca59 kuzum ben 24. Haftada gitmiştim renkli ultrasona ve çok farklıydı doğduğu halinden 😂 allahtan öyle doğmadı çok şükür yarabbiiiim 🥴🥰
bulutsm deletedmom43191 Sizde şişen parmağınızı, avukat arayışınızı, ve doğum yardımı arayışınızı internetten yapabilirsiniz. Lütfen arkadaşın formunu sabote etmeyin.
Kumsal28 Sevgilimmmmmmm bende bugün girdim ama e nabızdan bakıyorum henüz atmamışlar böyle görsel sizinki ne zaman göründü e nabızda devlette mi yaptınız bide ?
bravo61 bulutsm Yani bazen sorulan sorular banada saçma geliyor ama yorum yapmıyorum geçiyorum ama burası kadınların psikiyatri servisi gibi anladım ben artık😂😂
KumpirsMom deletedmom43191 valla ağzının payını vermiş Küçük çocuk gibi kalkıp şikayet ediyor başka birine bide hey Allahım ya
Ebruebos deletedmom43191 arkadaş biliyordur internette olduğunu sohbet etmek için heyecanını paylaşmak için başlık açmış. Konuyla ilgili yardımınız olmayacaksa bence böyle cevap vermeniz de doğru değil.
Sevgilimmmmmmm staRmama bak kendimkini paylaştım burda. Burnu kocaman diyip duruyorum. Değişir mi diyorsun🤣🤣
staRmama Sevgilimmmmmmm değişir benim oğlumu bir görsen uzaylı gibi bir şeydi 😂 açılır açılmaz sok geçirmiştim 🤣 tabii sağlıklı olması önemli ama benim oglumun burnu gaga gibiydi Allah affetsin 🥴 şimdi herkes burnuna bayılıyor fındık burunlu doğdu 🥰
Sevgilimmmmmmm staRmama Allah bağışlasın. Kirpi yavrusunu pamuğum diye severmiş. Güzel ya da çirkin sevecez artık🤣🤣
bulutsm deletedmom43191 alay etmiyorum size sizin gibi cevap verdim. Faydalı olmayacaksanız post altına yorum yapmanız doğru değil.