1 hafta arayla gittik ikisinde de anlayamadı doktorumuz bı sonraki randevum 1 ay sonra ve 17 haftalık olacak acaba gorememesi normal mi başka doktora gitmeli miyim anlayanlar bakabilir mii (özele gittiğim için soruyorum devlette zaten bilinçli olarak soylemiyolarmis)