Merhabalar
12 haftalık gebeyim gebe kalmadan önce de demir ve vitamin değerleri düşük biriydim regenesis max kullanmaya devam ediyorum ama 1 ay olmadı daha sorum şu dün kontrolüm vardı doktora da söyledim kendimi 3 gündür aşırı uykulu hissediyorum uyuyamıyorum da ama uykum gelince yataktan kalkacak dermanım yok ve baş dönmesi falan yok ama sanki hep bayılacakmışım gibi his geliyor değerlerine bakalım öyle konuşalım dedi dün 2 lı test de yapınca sonuçlar geç çıkacakmış korkuyorum da haliyle böyle olunca bu durumu yaşayan var mı?