Bugün şeker yüklemesi için gittim bebeğin suyu fazla demişti dün doktor. Bu sabah gittim önce kan verdim daha sonra 75glukoz olan içeceği içtim 1 saat bekledim tekrar kan verdim. 2. saat için beklerken kustum çok aşırı kötü oldum bayılacaktım içim geçti hala kendime gelmiş değilim 😞 ama yinede 2. Saatin sonunda gidip kanı verdm belirttim kustugumu yine de aldılar doktora söylersin kustum diye dediler. Ve sonuç olarak
Açlık 86
1saat 128
2.saat 60 çıkmış E nabızdan baktım bi sıkıntı olurmu acaba anlayamadım anlayan yardımcı olursa sevinirim gerçekten