Babyboy_i Kizlar arkadasim dogum yapti.usm ona bebegin 3 kilo 100 gram demis, ama dogumdan sonra bebek 2 kilo 6 olmus. Asil sagligi yerinde cok sukur ama merak ettim bebegini kucagina alan anneler bilir.oyle fark oluyormu herkeste.?
Ummuskaan Babyboy_i bu kadar da olacağını düşünmüyorum. Ben oğlumu 3.150 doğurdum ertesi gün tarttığımızda 3.000 çıkmıştı. Ultrason mu bozuktu aceba fark çok çünkü
Semaburak Babyboy_i doktoru mu iyi değilmiş acaba ben de doktorumun söylediğine göre daha düşüktür kilosu diyorum ama 1 kilo fark da çok fazla ya
Leycanela Babyboy_i evet cogu zaman uymuyor söyledikleri kilo.kizima 2800 falan dediler 3.235 gr dogdu
Muhammedamine Babyboy_i 4.200 dediler 3.860 gr doğdu oğlum mutlaka bir fark oluyor ama 1 kilo biraz fazla