Melegimveben sadece folid kullanmamı istediler canım ilk aylarda hiç bişey kullanma dediler 4 haftalığız
Suheda [bilinmeyen] ilk 3 ay daha dogrusu ogrendigimde 1bucuk aylikti 1bucuk ay folik asit kullandm.simdi saglik ocagi decavit verdi onu kullaniyorum bi de tshm yüksek onun icin levotiron kullaniyorum