Orkidem8 Kızlar adetime 10 gün kala da adet olacak hissi vardı şiddetli bel ağrısıyla 8 gün kalası geçti o ağrılar şuan 3 gün var ve gerçekten adet olucam bu sefer sanki öyle bi hissiyat yaşıyorum karnımın içinde gebelik belirtisi olabilir mi yoksa adet mi
Cansu4401 Orkidem8 canım şimdi yeni hamileyim benimde öyle olmuştu adetine bir hafta vardı adet olackmıs gibi agrı hergün oldum olacam diyodum sonra bi kaç güne kala hafifledi adetim iki gün geçti test pozitif herkesin aynı olmaz belki ama bende aynı şeyleri yaşadım
Orkidem8 Cansu4401 gözün aydın canııımm gerçekten çok sevindim adına ☺️ darısı bana umarım hayal kırıklığına uğramam