Mmmmmb Kızlar bugün doktora gittim 7 haftalık hamileyim kese var ama bebek yok doktor bekleyelim 1 hafta dedi sizce normal mi olmaması daha
Mmmmmb İnşallah kızlar inşallah yarın başka bi doktora randevu aldım inşallah güzel haberler alırım 🌸