Birbenbirbebek [silindi] ben kullanmıştım canım . 8 haftalıktım bebeğim vardı 13 kg kasık agrım oluyordu ara ara mecbur bebeğimi kucağıma almak zorunda kalıyordum doktorum en azından 12. Haftaya kadar kullanalım önlem amaçlı demişti kullanmıştım
elifbusra13 [silindi] ilk hamileliğim aşılama olduğu için önlem amaçlı kullandım ikinci hamileliğimde kanamam felan olmadı ama düşük riskim vardı o yüzden 12. Haftaya kadar kullandım
iremnur_17 [silindi] beennn kaç yılın üstüne hamile kaldığım için doktor vermişti ama tabi sonra gerçekten kullanmam gerekti 🙄
imcakir [silindi] ben kullanıyorum canım doktor önlem amaçlı yazdı bir de coraspirine başladı önlem amaçlı (pıhtılaşma muhabbetine)