bravo61 superstar_00 bn kullandım regli bitince 15 gün sabah akşam çay olarak demledim 10 günde bi kere şeklinde
Nazli59 Tam içerken mesajına denk geldim :)) Ben tohum olarak aktardan aldım her sabah aç karnına bitki çayı demleme potunda (frenchpresste) demleyip içiyorum yumurtlamayı gördüğümde kesiyorum canım
superstar_00 Aklımda çalan bir diğer şarkı arkadaşım İpek okula gidecek annesi onu yanağından öpecek babası dişçi tıkır tıkır, annesi aşçı fokur fokur, ablası manken şıkır şıkır, abisi baksör güm güm güm😂
bravo61 superstar_00 adetliykende içiliyor 2. günden itibaren ama ben adet sonrası başladım çocuk için kullanıcaksanız yumurtlama döneminizi takip ederek kullanın
superstar_00 Adetliyken hayıt tohumu içilir mi? Adetliyken hayıt tohumu tüketilmesi sağlık açısından bir engel teşkil etmemektedir. Ancak biyolojik farklılıklar söz konusu olabilir bu sebeple uzmana danışmak tercih edilebilir. Google de böyle yazıyor.