Oyaburak65 Hamilelik nasıl gidiyor kızlar 😊 bebeklerinizin gramları ne kadar oldu 😊 benim 29 cm 500 gram iyi mi sizce
Pelinizm Oyaburak65 🙋🏻🙋🏻🙋🏻Burdayızzz..Kontrolümüz 6.şubatta ozman öğreneceğim bakalım kaç gr olmuş miniğim 🙈 Bugün ikinci doz tetanoz aşımızı da olduk herşey yolunda çok şükür 🙏🏻
Berkaytuana Oyaburak65 19. Haftada 23 cm 350 gr mdi kontrole daha var ben de çok merak ediyorum kızımın gramı ne durumda diye 😍
Oyaburak65 Krispiim16 ben 21+3 te gitmiştim detaylıya 450 gramdı detaylı da bana kız dedikleri için 22 de tekrar doktoruma gittim çünkü doktorum erkek demişti 4 günde 50 gram daha alıp 500 gram olmuştu
AlininAysesii 22+3, Çarşamba günü öğreneceğim ben de ağırlığını ☺️ bugün detaylımız vardı, temiz çıktı her şey çok şükür 🙏🏻
Krispiim16 Oyaburak65 aaa bana ilk haftalar 11-12-13 3 ayrı doktor erkek demişti 16 da kız dediler yine 3 ayrı doktor kız dedi şimdi her muayenemde kız mı diye teyit ettiriyorum 😂
tugcesakir33 Pelinizm ya ben daha 1. Dozu olmadım 1 hafyadir gribim vurmadi Hemsire ateşim vardi diye nasılsın cnmm nasıl gidiyor
AlininAysesii Pelinizm Detaylıya girdin mi canım? Benim de oğluşum olacak sanıyordum ama kızmış 🙈♥️🧿 detaylıda öğrendim bugün 😍
Pelinizm tugcesakir33 Çok geçmiş olsun canım taze zencefil çayı yap limonla iç bağışıklık güçleniyor.Yada toz zencefil bal limon karıştır macun gibi onu ye çok fayda ediyor.Benim herşey yolunda çok şükür kıpır kıpır geceleri 🙈 Senin nasıl gidiyor?
tugcesakir33 AlininAysesii prenses geliyoorr 😍maşşallah cnm bende iki prenses annesiyim şimdi prens olacak 💙gözün Aydin ilk kız evlat banbaska arkadaş olacaksınız ilerde
Pelinizm Oyaburak65 İlk dozu da mı olmadın daha ? Hemen gitmelisin çünkü ikinci doz bir ay sonraya yapılıyor sor istersen tam zamanları nezman bilmiyorum bende🙄Benim bitti ikisi de şükür🙏🏻
AlininAysesii tugcesakir33 Yaa evet öyle mutluyum ki, allahım minicik totosunu ısırasım geldi cinsiyete bakılırken 😂😂 çok güzel bir duygu ♥️ Senin nasıl gidiyor canım, kullanıcı ismin mi değişti?
tugcesakir33 AlininAysesii evet ya bildirimler birikti silinmedi bi turlu bende sildim geri yükledim 😊ondan değişti çok sevindim senin adına sağlıkla al kucagına cnm 😘😘