Mervecimmm Busra1921 33+5’im saymadım ama gün içerisinde sıklıkla yaşıyorum özellikle yatar pozisyonda daha çok oluyor
Buseemm Busra1921 hareketlerine bagli bnimki masallah cok hareketli gece gündüz uyur uyanik demeden o yüzden sürekli oluyor 😅🧿🐣 33 haftalik olduk bizde bugün
Busra1921 deletedmom43191 benimki daha fazla oluyor da tek bir noktada sık sık toplanıyor İlaç kullanıyorum ama
deletedmom43191 Busra1921 ilaç pek fayda etmez aslında kasilmalara sadece çok olacağı yere biraz azaltabilir
Busra1921 deletedmom43191 6 saatte bir nidilat içiyorum 37 de bırakacakmışım ne kadar durur ondan sonra bilmiyorum
Flowermom0 35 haftalığım bnmde iki gündür akşamları oluyor. Sertleşiyor öylr kalıyor. Normal mi acaba bu haftalarda
Miyosss Sertlesip gevşiyorsa ve sık olmuyorsa sorun yok normal. Ama sık sertlesip dakikalarca o şekilde kalıyorsa mutlaka acile görünün bi nst çektirin sancı çıkabiliyor.
Miyosss Busra1921 bende ara ara oluyordu son birkaç gündür sertlesip kalıyor gevsemiyordu muayenede açıklık nst de sancı çıktı yatış verdiler haftamda erken olunca o yüzden bu kasılmalar çok ihmal edilmemeli
Flowermom0 Busra1921 ya oğlumda çok oluyordu bnm ama o riskli gebelikti. 22den beri sertleşme oluyordu. Bunda bu haftada başladı anlamadm hiç. Gündüz bişi yok akşam var sadece
Buseemm Busra1921 yaklasik bi 10 dk sürüyor sabi kalirsam. Ama hareket dersem o da hareket ediyor. Sertlestirdigi zaman kendini gobusune dürt iki üç kere rahatsiz et icerde onu seni kasmasina izin verme cok can yakici oluyor cnku 😅🤦