Userr_00 Merhabalar 15+4 yani dün doktora gittim bacağı kapalı ama kesin kız dedi iki defa sordum tahmin mi net mi diye net dedi arkasında çizgi olunca kız oluyormuş başına böyle birşey gelen varsa yazabilir mi aklım karıştı
DenizimD Userr_00 Bende 14 +4 haftalıkken gittim bana da kız denildi Kessin mi dedim kessin %99 net dedi bana da erken geldi ama zayıf annelerde net görebiliyoruz dedi haftaya 16 haftamız bitiyor yine gideceğiz içime hiç sinmedi yani
Userr_00 Mervecelik190518 hayır ultrason görüntüsü yok sadece popo kısmını gösterdi bak bu çizgi kız bebeklerde oluyor dedi ısrarla sordum tahmin mi net mi diye net dedi bacağının kapalı olması bende şüphe uyandırdı
Userr_00 DenizimD bende rüyamda erkek bebek gördüm daha sonra ismine kadar rüyamda gördüm erkek diye bekliyordum