Eldgrn Satisati sol tarafta olan var bende eşim kullanmıyor. Kokusu nasıl desem güzel ama cok ağır tek fıs bile fazlasıyla yeterli geliyor.
2Princess1Mom Satisati İkiside var eşimde. İkisinin kokusunu da beğeniyorum özellikle perceive çok güzel
Sevgilimmmmmmm Çok güzeller alabilirsin bence. Özellikle perceive kadın için olanı kullanmıştım ben bayıldım