Yamanmomy Kızlar 4 yasnda ve 7 aylık oglm yakalandı 10 gün oldu öksürk burun akıntsı kaldı ve halszlikleri uykuya meyil hala devam edıyo oglum hayatta gundz uyumaz uykudan uysnıyo 1 2 saatr uykusu geliyo çok üzülüyorm korkuyorm normalmi bu
Edafmo Yamanmomy salgında normal. doktora götürdünüz mü? benim kızım yakalanddı doktorun verdiği ilaçlarla zor bela 1 haftada anca anca kendine gelmeye başladı yavrum
Birbenbirbebek Yamanmomy oy cok geçmiş olsun bizler kaldıramıyoruz minnoşlar nasıl kaldırsım ailecek hasta olduk bizde oğlum da burun akıntısı ve öksürük var antibiyotiğe başladık ve buhar veriyoruz biraz rahatlatır isterseniz buhar başlayın
Yamanmomy Edafmo götürdk boğaz ciğer temiz iburamin verdi calpolle destekledk ama çocugn haldizliği hala geçmedi ya ilk kez böyle o yuzden endişeleniyorm bende
Edafmo Yamanmomy influenza için test yapıldı mı? benim kızımda influenza pozitif çıktı sonra influvır diye bi ilaç verdi bir de augmentin onlarla toparladı