Allah hepimizin yardımcısı olsun bende bugun kontrole gittim 38 e kadar beklemeyelim dedi doktorum bebişim bi türlü kilo alamıyo geride mart planlı idi doğumum sanırım 17 subatta epidural ile doğum yapacsm bebişimin küvozde kalma ihtimali de olabilirmiş epey canım sıkkın 😢