Visneli1so-s Kızlar tam 6 haftalık oldum kadın doğumcu sağlık ocağı dan yaptır dedi sağlık ocağında bugün bazı testleri yaptı bazılarında hasatnede yaptırman lazım dedi siz de hepsini yaptırdınız mı
deletedmom43191 Visneli1so-s herkes gebeliginde bu testleri yaptırıyor fakat hepsini sağlık ocağı yapmıyor en iyisi devlet hastanesine git ücretli vezneye başvur bu kağıtla 100 200 liraya yaptirirsin test
Ceku256 Visneli1so-s eğer şu beyaz kağıtta yazılanları sağlık ocağınız bakmadıysa bende sağlık ocağında baktılar. İlk defa duydum ben bakılmadığını
meltembadem Visneli1so-s tabiki hepsini yaptırmalısın, bunlar rutin gebelik tahlilleri. Sağlık ocağında hepsine bakamayabiliyorlar. Mesela bizim sağlık ocağı idrar tahlilide almıyor. Herhangi bir hastanede kalanları yaptırabilirsiniz