Hanımlar merhaba,
30+1 deyim simdiye kadar hep tekmelemesi oluyordu gun içinde, hep hissediyordum hatta elimle hafif bastirinca geri ittiriyordu falan. Ama bir kac gündür hic tekme hissetmiyorum.
Kendini hep settlestiriyor, sag tarafta genelde yuvarlak kafasi oluyor o geliyor elime. Bu bebek hareketi sayiliyor mu yoksa sadece rahim kasilmasi mi?
Yani bebek iceride ölse anlarim dimi bi belirtisi kanamasi vs olur mu? Biraz korktum açıkçası emin de olamiyorum hareket var mi yok mu diye.