Kızlar benim 16 aralıkta kimyasal gebelik sonucu kanamam başladı. Fakat betam sıfırlanmamıştı. 1 hafta kadar sürdü. Betam 3 ocakta sıfırlandı. Zaten değerim max 400 olmuştu. bu süre içerisinde 2 günde bir ilişki yaşadık. Yumurtlama testleri yaptım ama hiç yumurtlama görmedim gibiydi. 10 ocakta regl kanamam başladı. 5 gün sürdü. 23-24 ocakta yumurtlama gördüm.
Ve 2 şubatta gebelik testi yaptım, hamile olduğumu öğrendim. Ama önceki süreçlerde test yaptığımda pozitif görmemiştim. İlk defa erken yumurtlama gördüm.
Sizce bu kadar kısa sürede döllenme olup, testte çıkması normal midir? 🌸 ne diyorsunuz? Fikirlere ihtiyacım var? Regl öncesi gebe kalmış olabilir miyim acaba? Ama o zamanda o zaman ki gebelik testlerimde çıkmaz mıydı 🌸
Yardım edin