Merhaba kızlar
2 çocuğum var daha önce buralarda çok vakit geçirmişliğim oldu..
dün test yaptım 2 gün geçikmeyle 2 saat sonra falan çıktı kuruma çizgisidir diye önemsemedim sabah erken gebelik testi yaptım ( 3. Gün geçikme )
Silik çıktı. Sağlık ocağına gidip kan verdim ama sonuç yarın çıkacakmış.
Testlerin görselini atmak istiyorum ama nasıl atılıyordu unuttum :(