Hk29 bende çok acıkma sorunu yaşıyordum ekmeği tam buğday yaptım, kefir, yoğurt, ceviz gibi ürünler ve meyveye ağırlık verdim, bir nevi benimki boş duramamaktı yemekten. Eğer şekeriniz yoksa meyve ile varsa havuç, salatalık ve kıvırcık ile o boş mideyi dolduracak şekilde ilerleyin. Ama en sağlıklısı doktor yönlendirmesi ile bir diyetisyen görüşmesi olur tabi 🙏🏻