Birbeneginannesi Kızlar bugun yatışım oldu yarın bebegimi kucagıma alıcam insallah bana dua eder misiniz çok mutsuzum 2 yasında kuzumu evde bıraktım da geldim
Merve6521 Birbeneginannesi Allah yardımcın olsun 2 evladına da sağsalim kavuş inşallah en güzel bekleyiş bu öyle düşün