Nursel84 Merhaba idrarda iltihap oranı yuksek cıkan var mı? Ne gıbi tedavi uygulandı. 28 haftalıgız ve idrarda lokasit ve eritrosıt oranı cok yüksek. Doktor erken dogumu tetıkler dedı 😞😞
Kumral60 Nursel84 Benimde sonuçlarim pek parlak çıkmadı suan gördüm idrarda kan bile yüksek cikti ben 37 haftaligim yarın gidicem doktora bakalım.
Semaburak Nursel84 antibiyotik fitil ve birde suda eritme ilaç kullandım antibiyotiğim bugün bitiyor, ikiside yüksek çıktıysa kum veya taş olabilir ben kum döküyormuşum şuan bol bol su içiyorum en büyük tavsiyem su olur
Alyamerve Nursel84 yaa benmde kanamam olmustı doktpr erken dogm dedi bide idrarım bulanık bulanık olu ca enfeksıyonlu oluo yarn doltpr randevumm idrar testi yaptrcm