Dila_ancu 20+6 haftalığım göğüslerimdeki şişlik indi ve bebeğin hareketlerini çok hissetmiyorum sizinde böyle olan oldu mu
Aselim_38 Dila_ancu bu durumu yaşamadım ama ebem sürekli takip edip bilgilendirir bebek hareket etmezse veya çok fazla hareket ederse mutlaka bir sağlık kuruluşuna başvurmak gerektiğini söylüyor ben dikkate alıyorum sana da fikir olsun
yeni_anne2 Dila_ancu cok normall bünye hamileliğe alıştı gögüsler indi o yüzden bu haftalarda düzenli olarak hareket olmazz daha çok küçük merak etmeyin 28 den sonra hareket ediyor düzenli korkmayın 35 haftadan bildiriyiyorum 😁