Yasemin1806 merhaba zeynep kamil hastanesine gittim 10 gün önce gitmez olaydım. Bana bir ton hastalık saydılar bebeğin bağırsağında parlaklık var dediler bebek haftasına göre çok iri dediler kordondan sıvı alınmalı dediler riskli gebelik dediler reddettim imza atıp çıktım. Özel bi hastanede takipliyim eşim o hastanede detaylı ultrasona girelim bi de onlar baksın dedi gittim girdim 3 gün önce bebeğin hiçbir sıkıntısı yokmuş meğerse gayet organlar iyi ve haftasına göre normal çıktı her şeyi. Tavsiyem özel ve güvenilir bir hastanede detaylı ultrasona girmeniz imkanınız yoksa devlete gidin ama istenilenleri yaptırmayın çevrem sağlıklıksız dedikleri çocukların gayet sağlıklı dünyaya gelen bebeklerle dolu