Esragediz Nuriay şüpheleniyordum zaten de biraz vakit geçmesini bekliyordum bugün regl 3 günü olunca denemek istedim testi kan vermeyi erteleyecegim ama 😊
Akseec Esragediz en guzeli canim erkenden kan verip strese girme hayirli olsun saglikli gecsin insallah💕🥰
Sahra25 Esragediz bende böyle öğrendim canım adetim 4 gün geçmişti aynı böyle çıkmıştı 1 dk içinde hemde betam 8267 çıkmıştı suan 12+4 haftalığım🎀🥹
Esragediz Sahra25 yaaa çok sevindim senin adına sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah 😊 kasiklarinda ara ara kramp kasılma oluyormuydu peki ☺️
Esragediz Akseec evet Aralık’ta kimyasal olmuştu o zaman erken öğrenmiştim baya stres olmuştum yükselecek mi düşecek mi diye 😣
Sahra25 Esragediz evet canım ama çok hafifti ben gebeliğimde bi semptom geçirmedim rahat geçiyor sanırım o yüzden
Esragediz Akseec çok teşekkür ederim güzel dileğin için inşallah sağlıklı bı gebelik olur Allah’ın izniyle 🥰🙏🏻