4 gündür hastanede yatıyorum, kaç gün daha yatacağımda meçhul. Hâlâ yürüyemiyorum tek bir adım atamıyorum. Ağrılarımda hiç ama hiçbir azalma yok aksine günde iki kere ağrı kesici veriyorlar damardan o kadar dayanamıyorum sancılara. Tedavim çok yavaş ilerliyor, hoş ilerliyor mu o bile belli değil. Fiziksel ve psikolojik olarak gerçekten bitme noktasındayım özellikle psikolojik..
kimin duasının kabul olacağı belli olmaz. Bol bol dua istiyorum sizden. Çünkü elimizden başka hiçbir şey gelmiyor..