ferya-ari Anneler yenidoğan için hangi bebek bezi ve ıslak mendili önerirsiniz kullanıp memnun olanlardan da bekliyorum yorumları🥰
Asi_07 ferya-ari Molfix kullanıyorum ıslak mendil olarak da molfix izotonik sulu olandan memnunum pişik alerji vs yapmadı
Edafmo ferya-ari sleepy natural ıslak mendili ve molfix sarı paketli olan. özellikle molfix sarı paket diyorum çünkü pamuk pamuk muhteşem bir bez prima muadili zaten. ilkimde onu kullandım ikinciye de stok yapacğaım
Talentedmom ferya-ari ilk oğlumda bebek bezi olarak molfix kullandık prima çok sızdırdı hiç memnun kalmadım ıslak mendil olarak e bebeğin Baby me saf su içeren mendilini kıllandık hiç sorun yaşamadık