Nilsu94 Önceliklebelinizden iğne vurulacağınız zaman kendinizi sıkmayın, ameliyat sırasında arka tarafa bakmayın başınız döner, tansiyonunuz oynar. Ameliyatta güzel şeyler düşünmeye çalışın tavanı izleyin yeterli😂 dikilirken biraz sallanabiliyorsunuz bu gayet normal. Ameliyat sonrası kahve içebiliyorsanız kahve için. İlk yürümeye kalkacağınız zaman karşınıza bakın yere bakmayın. Ağrınız olacak illa ama hemen toparlanmak istyorsanız sürekli yürümeye çalışın. Bebeğinizi emzirin refakatçınız kimse onunla bırakıp koridorda sürekli yürüyün ne kadar çok yürürseniz o kadar kolay atlatırsınız. Şimdiden hayırlı olsun, kolay geçer inşallah