Oznurr Hifaa gitmedim ama bi arkadaşım tavsiye etmişti ilk doğumumda akademide nuri hüseyinoğluna gitmiştim çok memnun kalmıştım
Hifaa Sema41 ben 7. Ayımdayım ona gidiyorum çok memnun olduğum yönleri de var fakat bazen değişsemmi diye kararsız kaldığım anlardq oluyo
Hifaa Oznurr nuri beye bi sefer gittim bende genelde gidenler hep memnun ondan tek sıkıntı beklemek diyorlar. Hilal hnm içinde normal doğum yapmıyo diye duydum 🤔
Sema41 Hifaa nuri bey iyiymis evet gorumcem gidiyodu, arkadasimda onda dogum yapti zorla normal dogurtms 😀
Hifaa Sema41 hem o hemde her istediğimde sormam gereken bi sorunum olduğunda ulaşamıyorum bazen acil durumlar oluyo
Sre41 Aynen öyle🤗 ama arkadaşlarım hilal hocada normal doğum yaptılar ve doğum esnasında çok ilgili gerçekten.son ana kadarda beklıor normal için