NeslihannnnN Benim doktorum yapacaklarımızı ve aksi durumda nasıl hareket edeceğimizi anlattı. Eğer kararım Ssvd yönünde olsa yanımda olacaktı. Fakat şu soru çok kritikti benim için, sezaryenden sonra vajinal doğum yapmanın bize katkısı neydi? Riske değer bir yanının ve sağlayacağı avantajın olmadığını öğrenince bu riski almaktan kendi adıma vazgeçtim. Bir kez kesi almış bir rahim olduğunu ve sonrasındaki vajinal doğumun bunu değiştirmeyeceğini söyledi. Okuyan ve negatif etkilenen olursa hakkını helal etsin. Fakat ben doğrusunun bu olduğuna kendimce inandığım için bildiğimi aktarıyorum yalnızca.