Kızlar 11+4 günlük hamileyim bugün sabah ilk defa sarı acı su kustum sizce normal mi internette baktığımda kamilelikte normal olduğu midede birşey olmadığı için mide asidi çıkardığımız yaziyor emin olamadım cuma doktor randevum var yardımcı olur musunuz