Kızlar ben 14 gün önce kürtaj oldum araştırma hastanesinde ay hiç sormadım bilgim yoktu hangi yöntemle yaptıklarını ama herhalde kazıma ile olmuş onun için çok olumsuz söylem ve yorum okudum bir daha gebe kalamama rahim duvarı eskisi gibi kalınlaşmama ,rahime zarar vs gerçekten öyle mi ya 😢???