Anonim_kullaniciiiii aslında eskiden bu kadar hazır paketlenmiş gıdalar tüketilmiyordu insanlar doğal besleniyordular bu kadar hastalık da yoktu .artık öyle bir zamana geldik ki yediğimiz tükettiğimiz herşeyin içerisinde sağlığımızı ciddi anlamda etkileyen maddeler var .artık doğurganlığımızla genetiğimizle hormonlarımızla o kadar oynuyorlar ki her 10 kadından 2 si tedaviyle çocuk sahibi oluyor .tabi bu sadece yediklerimize bağlı da değil zaman geçtikçe bu genlerimize geçiyor ve bizden sonraki nesillere aktarılıyor böyle olunca da git gide daha kötü bir hal alıyor