Hanımlar 38+3 le veda edicez bizde 2.sezeryanım olacak ama çok korkuyorum nedense 🥴 birde stresten mi oldu anlamadım bağırsaklarımda geceden beri sancı var onu napcam hiç bilmiyorum benim için çok kötü oldu böyle olması daha ameliyat olmadan sancı çekmeye başladım 🥺 lütfen dua edin güzel geçsin olur mu ilk sezeryanım zordu