Fyzytt benim ilki tüp bebek onun rahatlığıyla kazara kalınmış bir gebelikti. Oğlum 6 aylıkken öğrenmiştim, 1 haftada da düştü zaten. O da bana ders oldu. Millete hamileyim dedim, hoooop 1 hafta sonra kaybettik. Şimdi olsa cinsiyeti öğrenene kadar ya da karnım çıkana kadar kimseye bişey söylemem