Arkadaşlar 30+1deyim aşırı bi mide yanmam var daha önce de vardı ama şu son 2-3 gündür daha da arttı uykumdan uyanıyorum yada hiç uyuyamıyorum artık ağzımdan ateş çıkacak sanki o derece bugün de yine mide yanması ile uyandım 2 saattir uyuyamıyorum bi anda istifra ettim bütün yediğim içtiğimi çıkardım resmen . 3 aydan sonra hiç mide bulantım istifram olmamıştı ilk defa yaşadım 3 aydan sonra biraz panikledim açıkçası bugün 11:30 da kontrolüm var zaten doktoruma sorcam ama daha önce yaşayan var mı böyle bir şey