Ismigul 1 de aynı 10 da.. günde 1 paketten fazla içen insanım iki hamileliğimde de bıraktım bir fırt bile almadım. ilkinde emzirme sürecim bitince başladım, bunda da yine emzirmem bitince başlarım inşallah diye düşünüyorum. bende sende bebişine bunu yapma canım, onlar tüm büyüme geişimini bizlerden sağlıyorken sigara dumanını onlara vermek gerçekten hoş değil.. zaten çok aralıklı içiyorsun bence tamamen de bırakabilirsin